Wednesday, January 14, 2009

alKiSaH


semalam blek dari kursus KPP tuh..
aku singgah la billion..
org tuh ader la lalu depan umah aku..
tapi malas nak trun kat depan umah la..
aku pown trun dpn LSA tuh
g la billion...
sebab nak g billion nak bli aiskrim jer..
dari ary tuh aku nak sgt makan aiskrim.
ingat nak bli yg batang2 tuh jer
tapi mcm rugi jer..
mahal lak tuh..
baek bli yg bekasnyer kan!!
baru 3hinggit jer..
banyak lagi
hak3
nak cari aiskrim coklat tapi xde la....
beli la RASBERRY RIPPLE
ok gak la..
asal dpt makan..
mase nak bayar lak mcm malu lak..
nak bli aiskrim jer..ish3
aku mek la susu low fat bli tok mak aku..
pepepe jerla...

aku g billion,ramai lak manusia jadi pekerja kat situ..
ramai sesangt
tak selesa ah..
org g situ dema ikot..org g sane dema ikot..
sbok tol la..
nak bli sumthing trus tak jadi!!
tapi yg tak tahan tuhh....
sebab dah ramai sgt pekerja..bahagian frozen food pown ader 2org pekerja yg jage
klakar ah!!
hak3

3 comments :

  1. Shafri said...

    kna ikowt la.. dema kn budak bwu.. hehe.. tkowt org yg diikot tu.. takowt,, wakaka

  2. h@na said...

    hahahaa.....

  3. full of love,keyna said...

    yummy.sedapnyee.da lame than nafsu ni *da bace blog pcl pntng larang.hehe

    but td baru je layan aickrem.xleh than oii.hoho :D