Wednesday, January 14, 2009

finallY......

yeah..
finally dengo gak kursus memandu kat LSA...
mula2 tuh ingat takde kawan!
then jumpe Peroz mase tunggu kat dpn Maybank tuh
then jumpe Nina lak kat sane tuh..
huhu
dok la aku ngan nina kat situ..
mule2 dtg aku tol2 tak tau nak watpe..
lepak jerla ngan peroz tuh..
pastu sekbaek ternampak aunty tuh pegang ketas ader name aku..
pegi la kat aunty tuh
wat ujian buta warna!
yeah
semua betul..itulah yg aku dok worry takot tak pas..
hak3
tapi no yg tentera tuh leh nampak ngan jelasnyer...
hak3

then g wat thumbscan kebenda tah..
bla..bla..bla..
then masok blik dengo penceramah tuh bla..bla..bla..
mule2 cam bosan jer..mau ku tido2 jer..hak3
xpe2
sabar jerla..denga jerla..
hak3

mase nak blek lak org tuh antokan sampe ke maybank tuh
aku dah BLUR sebab aku sorang jer pompuan yg dier anto kat situ..
argh..malu la..dah la laen2 laki..
tapi berlagak branie ah!!
hak3
sekbaek dua org je mamat yg ikot blek same..
kene la aku dok depan!!
aku plak pikio nak pakai seat belt ke idak..
last2 pakai jerla...
poyo jerkan!!

hehehe
tapi xcited nak blek tuh aku terkesima tgk sorang nie senyum..
wargh..dah la chomel..
bile senyum lagi la chomel!!!
xtahan..
rugi lak tak cakap bye kat dier..
kalu der rezeki jumpe lagi..
aku pown tak ingat sgt muker dier..
cume ingat sesangt kasut dier yg beso tuh!!

2 comments :

  1. akugumbira said...

    wkakaka.. gatai.. hehe

  2. h@na said...

    ingat laki jeker leh gatai menggatai nieh??
    pompuan pown leh agik