Wednesday, January 14, 2009

conversaTion Ym Ngan NinA


hak3 bosan2 tgk2 nina on9 plak..
still menggunakan status yg same "cina baju merah"
ala budak same kursus KPP ngan kitaorg
katenyer muke cam FEROQ my starZ LG tuh
huhuhu erm..
then mase nk blek ader satu senario nieh yg membuatkan aku tanya nina



hana: nape mse nak blek tu ko kater taknak jumpe ngan budak baju kuning tuh? ninadanny91: ade laa
ninadanny91: dorg cam gampang ouh
ninadanny91: aku takot actually
ninadanny91
: muka cam progol berepisod

hana: hahaha
hana: nape pe dier wat katko?
ninadanny91: bkn aku
ninadanny91: tp nisaa
ninadanny91: sbb tu la aku kureng suke

nisa tuh kawan lagi satu..

hak3 klako la bile nina ckp mcm perogol bersiri
tapi aku memang stuju..
mamt tuh memng asyik usha nisa jerk!! hehehe

then mase rehat best lepak ngan nina coz kitaorg dok usha2 mamat lalu lalang..
then kutok2 pown ader puji2 pown der..
der kitaorg nieh nampak mamat cina dua org nieh..sempoi...chomel..
nina dah minat dah
hak3

hana: cine baju hitam pown leh
hana: hak3
ninadanny91: hoii hoii hoii
hana: heehehe
ninadanny91: sensitif btol i
ninadanny91: i syg dia tu owhh
ninadanny91: hahahahhaha

nina2...org tuh pown tak tau name..sayang...
hak3
nina memang laen dari len...
best kawan ngan dier..

0 comments :