Thursday, March 26, 2009

laki memaNg CamNi eK??

nape?
NaPe??
NAPE??
KENAPA KAH??
KNAPE??
MEngaPAkAH??



semua laki same..(ok2 bukan semua laki)
depn ckp len..
blakang ckp len

poodah la..
meluat plak bile memikirkan pasal kau...
heh...
cakap malu ngn girls..
tapi kat page kau tu pe hal??

sekbaek aku tak menaruh pepe pade kau...
wakakaka...
puas hati kebenaran teserlah..
ececece
skunk aku suda terasa malas melayan kau lagi....
kau sering menyalahkan aku kalo aku xkawn ngan kau..
pe kes??
salah aku plak....
sepak terajang kang baru tau...

sepuluh flying kick kat engkau sebab menipu.......

to mamat fs/fb/tg/ms/ym/myB blog : poodah la kau....

sape makan cili dier la terasa pedas..sendri mau ingat

16 comments :

  1. kEy said...

    Waduh, marah bena ni~

  2. h@na said...

    key ~ tol...marah beno nieh

  3. NAZ said...

    jantina bukan penyebab.
    wanita pun sama saja :)

  4. h@na said...

    yup2.setuju juge

  5. didiey zakaria said...

    hana,
    ak pun anti gk ngan lelaki sweet talker ni..ckp bole laaa

    eh, ke ak dh slh topik ni?
    =P

    btw,
    ak dah tag ko!
    sile2 jawab ye..hoho

  6. mademoiselle azieshakespeare said...

    kalau tanya pompuan..
    we'll say 'definitely yarh'
    eheh :D
    (tapi pompuan pun ade)

  7. Not me anymore said...

    haha..
    aku stuju dgn naz
    pesan aku
    bace/layan ok,
    caye jgn...
    relax suda

  8. h@na said...

    didi~ hehehe...tol2...ish3...skunk laki most manis mulut je...

    mademo ~ yup2...pompuan pown ader gak gitu..

    safwana ~ ok2...

  9. Farah Hanim said...

    podd-ah!
    haha.

  10. h@na said...

    nim ~ podd-ah lak dier tetibe

  11. Hani Othman said...

    laki takleh layan sgt sbb kalo layan nati diorang lebey2....yg pompuan lak jgn menggedik2 lak ngn laki...nati laki amik kesempatan....huhuhu

  12. Anonymous said...

    laki mmg cmni...
    byk yg xleh cye...tp x smua la.

  13. GuLe2sweet said...

    hehe sabo2 ..

  14. h@na said...

    honeyz~ tau takpe...
    hehehe

    fzlah~ xsemua laki gini...hehehe

    gule2sweet ~ sabo ah nieh...wakaka

  15. joegrimjow said...

    ni mrah kat sape ni??

    xpe xpe
    xterasa
    hehe

  16. h@na said...

    joe ~ marah kat org la..
    xkan kambeng kot...
    muahahaha