Thursday, March 26, 2009

ader IdEa??

aku xtau nak watpe pasnieh...

kowank der idea tak pe yg patot aku wat tok menghabiskan cuti yg ader lebih kurg sbln setengah lagi nieh??
xyah la sowh aku masok kelas pepe skunk...sebab aku xsuke pownn
kelas memasak dirumah pown aku malas nak attend..pe tah lagi kelas diluar..
wakakaka


10 comments :

  1. syaheeda zulkifli said...
    This comment has been removed by the author.
  2. farah hanim said...

    haha ;)
    disebabkan kite ni ala ala gadis duduk rumah apakata kita mantopkan skill kita dgn kerja-kerja rumah.hehe.
    semoga berjaya ye fana.
    ;D

  3. h@na said...

    adeyh...nim...
    aku dah dlm proses mantopkan serta melengkapkan dri ngan aktvti sorg suri rumah tagge yg berjaya..
    wakakaka

  4. kEy said...

    pegi amik lEsen kal0 x pasni susah nak cari msE nak amik lesen~

  5. wana said...

    per lagi.. bersosial la ngan mmber2.. ihik2..

    Series bosan kan kalo dok umah sebulan..

  6. h@na said...

    key ~ dah mek lesen pown

    wana ~ adeyh..nak sosial tu susah la..fulus lak xde..
    wakaka

  7. cIk JanNah said...

    kita sme la dik oit~
    pe lg tiru skill ur sis nie.
    mkn tido tenet~
    hahaha
    br best!

  8. alan said...

    kalau tak tahu nak buat apa, ada baiknya anda kawen saje hehehe

  9. h@na said...

    sis jannah ~ wargh..itulah yg telah dilakukan sejak 3 bulan yg lalu...wakakaka

    alan ~ kawen???calon xde la..hik3

  10. safwanarsad said...

    hah?
    u cuti ea skrg?
    watpe b4 ni?
    jom maen pes dgn aku!