Tuesday, March 3, 2009

diploma kejururawatan

" sukacita dimaklumkan bahawa saudari ditawarkan untuk mengikuti pengajian yg tersebut diatas (title) dengan pembiayaan MARA/PTPTN. justeru saudari dijemput untuk menghadiri sesi temuduga "

yup...tawaran dari Unity College International.
and aku xtrima la tawaran nie
just nak wat entry pasal bendalah nieh

then...surat tuh disertakan skali ngan syarat2 kemasukan

kelayakan : BM, Math, Bi..lulus

jantina : laki dan pompuan

kesihatan : sihat tubuh badan, tinggi tidak kurang 148CM, berat antara 40-80KG.......

ok..the last part..berat antara 40-80 kg..
and berat aku xde dlm lingkungan tuh
bukan nak bangge
tapi memang fakta..cewwah

ahaks
tapi persoalannyer...
aderkah aku sanggup menaikkan brat badan semata2 kerna ini??
argh,... terlalu obses nyer aku nak kurus..
skunk nie pown poses diet mendiet with my mom
jgn xcaye..mak aku pown diet tau...

tapi setiap kali ku melihat diriku kat cermin
" argh...pehal aku gemok nieh "
tu la yg aku sering lafazkan..

xde pown rase bersyukur x dibebani risiko obesiti...
xde plak nak ckp 'kuruskn aku nieh' (pahsan gile)

tiap kali tgk cermin..argh..G E M O K .....
terdetik la kat kepale otak aku..
' aku nak kurus gak cam ecah '

tah ape yg menarik..skali org tgk mcm xde bentuk badan je kalo kurus kering sgt..
pegang pown ase tulang jer...
pakai pe pown xlawa suda...
yerla..
bdan pown dah sekeping dan seleper cam papn...
laen la bdn cam biola kan...

pepe pown.. marilah kite berdiet...
chaiyok!!!

9 comments :

  1. jiji najiy said...

    ur mom diet gak??

    fuyh... ini suda baguih

    tp kalo kering sgt, xlawo laa deq non

    cam tiang letrik

    huhuk~

  2. Yankum3~ said...

    hek laaa kamu punye gemuk??
    mak diet??
    mkn pe tiap2 hari??
    ikan ke??
    huhuhuhu
    jd laa cm aku..
    hari2 mkn AYAM je..
    cannot miss!!
    hahaha

  3. h@na said...

    jiji ~ erm....mak pown diet meh...
    bagus kan mak diet..wakaka
    memang pown..pakai pe pown
    xde shape..xlawa

    yana ~ gemok lorgh
    ko pon dah nak same je ngan
    aku... mak makan nestum,
    bijirin tapi mak still mkn
    nasi..
    argh..nanty ateh gemok..
    wakaka

  4. Yankum3~ said...

    eleh..
    aku gemuk pun comey laaaa..
    jgn jeles!!

  5. h@na said...

    comel ker??uwek =P

  6. izyan said...

    hana..
    ko dpt tawaran 2 coz ko apply ker??

  7. h@na said...

    yup...aku apply la..
    wakaka

  8. izyan said...

    nper ko xnak g??
    huhue..
    aku xapply tp nak........

  9. h@na said...

    swasta la yan..
    takot tak mampu nak bayar yuran
    jenoh la aku...
    hehehe