Tuesday, March 3, 2009

aku menang?

tadi check email...
sebab aku betol mengharapkan aku menang satu contest nieh
(padahal contest tuh blom agik tarikh akhir..mcm mane nak tau meng ke idak)
senget tol aku nie
bak kate abang aku
"adek senget"
hehehe

rindunyer abng aku..
haigh
eh nie dah tersasar dari cite asal...

then..check email...
email mengarut2 ader la..
then sampe kat email last skali..
terdetik nak click

upenyer

'congrat noor farhana azilah...you're the lucky winner for a casion digital camera in the astro/ buena vista - house bunny contest....bla...bla..bla...'

a'ah..contest astro nyer for cite house of bunny dlu..
tak ingat plak aku der mek part dlm contest tuh..

pepe pown aku kne call org tuh pe tah..
pastu kne collect adiah tuh sendri..
adeyh
aku nie dok ipoh..mane nakg kl nyer..
wakakaka

nanty la sowh abng or kakak aku tolong...
leh kan????


6 comments :

  1. Yankum3~ said...

    amek kat ne???
    bitau skit!!!

  2. h@na said...

    erm...
    mek kat Astro Media Sale, medan syed putra utara,kuala lumpur..
    ko tau ker??

  3. Yankum3~ said...

    alamak..
    xtau laa plak aku..
    huhuhu

  4. h@na said...

    ape la...huhuhuhu
    angah tau kot

  5. Yankum3~ said...

    suh laaa angah...
    huhuhu

  6. mr icham said...

    he he he...nak suruh aku amik hadiah tue ke???cepat2 sikit la sebab lepas nie aku nak duduk perlis...he he he...