Sunday, August 10, 2008

OMG!! my village

cite nie happen pown minggu lepas..disebabkan aku der learning to score minggu lepas ditambah lak kuiz sejarah,terpakse la aku abehkan mase aku ngadap buku jer...bosan dowh...
so aku nak cite ah what happen to my village last week...

erm...kejadian nieh jadi dlam pukul 4 ptg...akuh n mak akuh OTW nak blek....kitaorg sampe pown dlm kul 5 cam tuh...
punya la terkejut becoz there are so many people kat dpn umah tok akuh!! ingatkan ader eksiden ker per...
upe2 nyer lori bawak besi jatuh depan umah atuk akuh!! memang lagi sikit besi tuh nak kene umah...
alhamdullilah la syeila n si yasmin tuh panjang umo lagi....kalu tak mesti maksu akuh dah melalak dah!!!


memang malam tuh takde elektrik satu kampung!!
kitaorg lepak luar sampe kul 11...record tuh..kitaorg siap wat wayang kulit lagi kat situ bile TNB datg betulkan tiang elektrik yg tumbang depan umah tuh!!!
hehehe.....
naseb ah dalam kul 12 tuh de blek elektrik..kalu tak memang panas ah...nyamuk lagi...memang trok!!!tapi kitaorg berkesempatan candelight dinner tau!!!hahahahaha

memang jalan masuk n pasu2 bunga arwah nenek aku habeh hancor..........kesiannyer tol..dah le nenek aku dulu sayang giler pokok2 dier tuh!!!!

maksu aku leh wat lawak bile org kampung sowh tok aku mintak ganti rugi kat tauke lori tuh..kater pokok durian.rambutan,mempelam n jambu la ada tanam sebelum lori tuh musnahkan biar tauke tuh bayar lebih...tapi cume gurauan jer pown!!!!!

















0 comments :