Wednesday, April 1, 2009

ekau....



erm.....
ekau2 ader bace CLEO april dak??

cover girl dier nicole ANTM musim 5 tuh..
xcayo den...
ahaks
tapi aku lebih suka tatap pix Henry Golding...
muahahaha
chomel2 jer...

tapi per yg aku tertarik nak bace kali nie kesah
" CLEO 50 Most Eligible Bachelors "

takde la ape aku nak bace..
disebabkan ader satu que nie...
yg ditanya pade semua bachelors kite nieh...
membuatkan aku nak tahu...

question pe??
" I Like It When A Girl Wears........... "

bukan sebab pe tau..
nak gtau ah...
mostly jawapn...

" well... i like girl wearing skinny jeans "
" when girl wearing bikini "
" when girl wearing tights"
" when girl wearing skinny and white tank top "

and most suprise...
bachelors nie pelbagai kaum...
and mostly laki melayu ah cakap gitu...

so conclusion aku wat kat situ..
memang suke pompuan pakai tights..skinny jeans..
what about pompuan pakai tudung..jubah..malah purdah?? (betol ke eja nieh??)
tapi bukan semua laki suke pompuan pakai baju2 gitu..
terkutuk sgt ke nak ckp " i like it when a girl wears baju kurung n scarf "
(kalo der...dah lame aku salute ekau)

dalm nie pown..yg cakap suke pompuan pakai baju traditional..sape lagi "Encik Tony Leo Selvaraj "
itupown kaum laen....bukan kaum melayu...
adeyh.....

tapi ce korang tgk...
pantang pompuan pakai baju nampak pusat..sendat sini sane...
mesti laki pandang tak kelip2 mate...
pandang lak satu kerana syok atau krane ngutuk dlm hati+nafsu
( lagi skali....bukan semua laki)
i guess so

hak3...
entah la......

3 comments :

  1. cikin mohd said...

    tu owg xsedar diri namanye tu

  2. Pan said...

    ini x puas ati betol nampaknya...
    haha

  3. Not me anymore said...

    " i like it when a girl wears baju kurung n scarf "


    kau ni mmg marah betol dgn kaum aku ye..ahak