Tuesday, March 10, 2009

oh...uncle...' i hate u ' version....

oh how much i hate u uncle..
ha...nie bukan uncle yg ajar aku driving
tapi uncle yg pre-test tuh
oh uncle..stop yelling at me...
i'm not deaf...

yup2..tadi aku pre-test,,
first of all...aku gerak mati enjin...
aku lepas klac skali gus...
huh...nervous nyer pasai...

then sampe kat traffic light..merah pula..kne la benti kan..
takkan nak jalan..kang arwah plak aku...
aku plak kusyuk tgk lampu tuh sampe lupe nak turn gear 1
punya la uncle tuh marah..
menyampah dowh...

dah slesai kt jalan.... parking n bukit lak..
bukit ter'over' lak..adeyh
parking ok suda...

then finally.... total mark...
16/20...takkan nyer org tuh nak bgi gagal...
tapi yg nymph nyer...aku dah betul side mirror semua tuh dier leh bg salah..
sakit aty tol...
sabar jerla...

mcm mane la test nanty
btw..test aku 25 MAC nieh..(ader sape lagi test rini? chip??)
nervous sesangt
pehal cepat sgt nieh?
hehehe

p/s : chip bwk kete tol2....hak3........ (aku jumpe chip n alia)

4 comments :

  1. Chip² said...

    wuh gile pantas ko da nak pre-test!
    kte sedang lagik nk habehkan 10jam tuh. xtau lagik pre-test nye bile.
    bulan 4 kot. wakakaka. slow lagi dri ko.

    weh, LSA nih tmpat penemuan rakan2 erk? haha. mule2 alia pake tshirt prefect, pastu depan sekt nmpk ko lak! haha :P

  2. h@na said...

    woi...
    pre-test tuh dlm 10jam tuh la...
    hehehe
    kire2 pas 4-6 jam ko wat
    asenyer..
    aku 4jam practice trus pre-test

    hehehe.
    yerla kot...
    hak3

  3. Chip² said...

    biar betik?
    mak aihh..
    2 in 1 nih.
    da lan ghisau pase
    result + test drive
    pulek.. gileh tol.

  4. Yankum3~ said...

    oit..
    wat lek lok ah ti..
    ha3