Sunday, March 15, 2009

naK JuGe dI'CeLeBrATe'



mood semasa: sedih

mau tau nape??
aku seday coz aku xcelbrate pown spm aku..
well at least slalunyer ader la jugak ayah aku nak bawak mkn luar
tapi memndgkn ri khamis ayah aku de meeting

takpe2..dlm aty aku ckp mkn luar esok (jumaat) pown xpe..
akhirnyer..sampe rini xde pepe pown...
emak aku pown wat dek jer

padahal bloggers2 yg len dah pown sampe dapat lappy tok spm dema..
aku mkn luar pown xde...
seday sesgt...

ajak kawan mkn...ade je alasan..

first : ok fana..t kite mkn luar sesame k...
last2: sorry la fana..kt bz la..

bla...bla...bla...
janji dimulut saje...

membuatkan aku sedy my father pentingkan keje je..
huh
sempat juge abh menghulurkn not 50 ritu..
tapi habis suda aku membeli barang2 peribadi aku...

ya2...
my parents tak peruntukkn wang membeli barang2 peribadi aku...
aku kne pandai2 la..
adeyh...
dah la barang semua mahal..
kalo mintak hulur 20 jer..
takat bli syampo+conditioner je lepas ah...

eh nie dah tersasul dr cite asal...
hak3...

tapi siyes la..aku seday skunk pon sorg xde pown celebrate spm aku..
aku xde la mengharap bgi mcm2
asal blanje makan luar pown ok suda...

aku nak mintak mak aku sum money pown takot..
hehe..esok aku nak merendek jj ngan kwn2 aku..
nak le duet sikit...
tapi asal tgk muke mak aku..mesti mak aku xnak baginyer la
haeh..susah tol gini...

semlm je shari suntuk ngadu kat kwn2 yg aku nie teringin mkn mcm2
chicken chop la...abc la....cendol la....sphagetti la.... ape la..itu la ini la....
bla...bla...bla....
ader sesape nak tolong bagi semua mknn nieh??

2 comments :

  1. didiey zakaria said...

    alahai,
    jgn la sedih2..
    jom2 dtg trg,
    ak belanje mkn kopok
    ;D

    steamboat+chicken chop tu out of budget oke..hoho

  2. h@na said...

    alah di....out of budget lak..
    adeyh.
    xmo ah dtg ganu!!!