Tuesday, March 10, 2009

melayan PeraSaan GuNDah gUlaNE!!

hehehe..
disebabkan aku betol2 kechewa ngan pre test aku tadi...
blek umah trus tuko baju..masak nasi..angkat baju...
mau dilayan tb xde cite best lak..
mau menunggu asar rase terlalu lame..
akhirnya...on9..update blog..
disampeng kaki dan tanganku bergerak sane sini membuat........

buat ape??
maen lego...
bukan lego...erm..polydron...
gamaknyer la...aku pown dah lupe..
dah lame xmaen tau..
kakak aku kemas almari buku smlm...teringin lak nak men
best....
bleh wat mcm2 bentuk...
so aku terlalu khusyuk membuat pelbagai binaan dari risalah contoh..

syok tak terhingga...lupe sedang beron9....
dlm mase 20minit saje..aku sudah menyiapkan satu binaan..
LONDON BRIDGE aku sndri


tgk mase nak asar dah..mak blek jap lagi..tgk umah sepah mak marah lak...
so nak habiskan mase wat la cube...
hak3...


xde kerje la katakan...
'london bridge' aku pown kni suda roboh..
nak wat jambatan lagi beso..
esok luse siap ah tuh..
hehehe

p/s : enjoy membina mcm budak2

2 comments :

  1. kEy said...

    uih~! best2.....try bine 0t0men ngan bnde nih~!

  2. h@na said...

    susah la key...
    hehehe....