Thursday, March 5, 2009

HanA daN HarI MALASnyEr....WAKAKA

erm..
malasnyer
terasa sgt la malas harinie
tak tau nape..
malas sgt..
keje yg bese aku wt pown aku xwat lagi

"oh fana..dah kul 11 nieh...nape xwat keje agik..nanty mak blek la"
kata aty ku
adeyh

tah la..
plan nak cari adiah tok kawan aku terpakse dibatalkan dan dtundkn esok saje
malas nak kuar rini
at least esok golongan adam bz solat di masjid
aku leh merendek tanpa gangguan makhlok2 yg boleh di-classified kuang diajar...
hak3

lagipown still dlm perancgn meminta ibu 30hinggit=bli sympoo...
tapi bese la..aku takot..
ibu ader bg 50 ritu..duet gaji bulan feb
tapi duet tuh aku nak bli adiah..
adeyh..
sampe tok 3org nak kne bli..
dah janji..xleh nak kate ape la..
hehehe

so ary nie ary malas aku!!
wakaka

3 comments :

  1. fzalah said...

    hahaha bli adiah kedai rm2 je ;p tp jgn bgtaw ;p gurau je.

  2. chip tak hebat said...

    heehee~ elok sgt pg time tade kaum adam. conquer la shopin kat kdai lame2. ngahahaha

  3. h@na said...

    fzalah ~ nak cari kat situ..tapi banyak barang yg tak sesuai nak bag je
    wakaka

    chip ~ memang sonok..tapi pekerja kat kdai2 depan nieh..laki melayu bkn g solat pown..
    keje tu lagi pntg la katakn