Friday, February 27, 2009

cepaT la...



cePat la Uncle tuh Tepon aku..
nak drive nieh
dier kate minggu depan dier call coz banyak org nak blaja agik
aih....
uncle....
saye mau abeh cepat lorgh
adeyh
kalo blajo lame tuh takpe la..
nie takat 2jam jer..
bile la nak behnyer..
penat den nak nunggunyer
tak sior teman
tapi pe leh wat
cikgu aku mcm xtetap pown..
ritu ckgu laen...
then drive agik skali cikgu len lak
adeyh

alhamdulillah semua fine aja...
drive tuh boleh la..nak pecut tuh tak branie lagi la..
coz ritu tak bawak kat tempat LSA tuh
round2 silibin..
takot giler kat bulatan tuh..
enjin mati lak sebab aku tak tekan klac...
adeyh...

org kate dpt cikgu mesti garang
bagi aku..sape dpt cikgu cina beruntung kot sebab diorg nieh mcm xbape garang
kalu cikgu melayu mesti cepat marah2..
salah tuh sikit nak marah2
eleh..tah2 dema pown banyak wat kesalahan mase memandu..
banyak songeh la....

mak aku plak gempak "fana..bile kamo driving lagi nieh?? matrix masok bulan 4..nanty kamo tak beh mek lesen lagi"...
adeyh..nie la aku malas
(btw mom....matrix masok bulan 5 la...)
so i hope sempat abeh...n lulus skali saje..
xmo mek banyak kali..takot abah membebel kerna aku asyik mintak duet driving aja......

4 comments :

  1. kEy said...

    h0h0~
    bek amik cEpat nnt jd macam ku yg tak amik2 lG smpai skrg~
    adEh~

  2. chip tak hebat said...

    mmg pon cikgu melayu ta bpe bagos.
    haha :P gdluck bwk kete tuh

  3. cIk JanNah said...

    gud luck dear~
    drve carefuly
    ;)

  4. h@na said...

    cik keY ~ BilE mau amek la??hehe

    chip ~ u too

    cik jAnNAH ~ thanks dear