Sunday, February 15, 2009

aKu dAn MiMpi

aDEyh..
mimpi..mimpi...mimpi...
so far semua mimpi xde lagi tahap ngeri...

org kate kalu mimpi ngeri tuh petandanyer sesuatu baek akan berlaku...
owg kate mimpi baek bawak petanda sesuatu buruk akan berlaku..
entoh le betol ke idak
Tuhan jer tau semua nieh
tapi mimpi xleh caye sgt

mimpi aku bermcm suda

ader sekali tuh mimpi cast HARRY POTTER...cite lapok...tah nape mimpi DR, EW n RG...
pe makne disblek mimpi tuh pown xtau la..mungkin aku terlalu mabok ngan HP mase tuh...
asal HP kuar kat mjlh pasti ku bli mjlah tuh
skunk umo pown dh meningkat, HP nie dah mcm zaman tuk budak2..
minat buku jer...

recently...mimpi JONAS BROTHERS lak..adeyh.... dlm mimpi nie JB berlagak mcm superhero..
"Dunia gempa bumi, JB berlagak kate kat fans jgn riso coz dema ada...ahaks..aleh2 bile dah gempa bumi dema yg glabah smcm...nyorok bwh meja..ahaks....JB juge mementingkan dri coz selmtkan dri dema dlu..org laen xhirau pown...woi..kate superhero..pe kes??" itu la salah satu adegan dlm mimpi aku... dlm mimpi nie gak ECAH my bff juga ada...tah kitaorg lari dari gempa bumi..tapi surenyer scene berlakunyer adegan lari2 tuh bukan di malaysia coz aku nampak BIG BEN...adoi..scene sampe ke London..
ahaks....

mimpi kawan... tah bile happen..smlm kot...tak pown pagi tadi (aku terlelap sampe kul 9)
mimpi sape tah...aku lupe...oh...ingat uda... aku mimpi ader reunion ala2 gaye 50an-70an..rambut jambul depan..pompuan lak dngn sunglasses beso...subang beso..and of course rambut kembang...pakai gaun ala2 porm night..adeyh..
reunion lak wat kat tepi pantai..
aku mimpi jumpe fatin Nab... dier ajak makan pasembor?? adeyh...aku tak mkn..teman dier jer...
then dok lepak kat bawak pokok sebelom tunggu reunion start...
dah start tuh ngan spe aku jalan pown tak tau.. tapi seorg laki..aku tak kenal pown sape..
mase nak g mek makann laki tuh takot coz de org nak buli dier..n of course aku tgk muke pembuli tuh bengis 3mcm...(aku xtau sape gak pembuli nie)...

sampe nak mek mknn laki tuh ilang..muncal la cik Saed dan Cik Anim (woi..mane korg muncul nieh??)....tapi org kat situ tak bg aku mek mknan..siot tol...

-the end-
pe kes la mimpi nieh

mimpi FAMILY??
mimpi mak aku betolkan lampu bilik aku...tambah lampu coz blek aku sblm nie ader satu lampu je...skali mak tambah 4 lampu trus..adeyh

mcm2

3 comments :

  1. Shafri said...

    org ckp.. mimpi tue mainan tdo.. hehe.. selamat pagi angan2.. selamat malam mimpi.. hehe

  2. h@na said...

    hahaha..
    ok2

  3. Baka Kelana said...

    Selamat bermimpi ya