Friday, November 28, 2008

PTS BOOK??bile nak bli lagi??

herm..kalu kalangan kwan2 aku memng ah aku ketinggalan dlm bace buku pts nie!! tapi xkesah ah!!
hehehe!!
aku nie suke beli buku sendiri!kdg2 tak syok ah bace buku org!!
hehe..tapi bli buku cerita pown tah bape kali bace buku tuh!!hehehe
aku der jer buku inggeris tebal2..so far 2 kali jer aku bace!!tapi nak wat camne!! aku suke bace buku cerita!!mcm2 cite ada kan!!best sgt!!
bukak satu buku kite bace laen cite..bukan mcm movies!! tgk title pown dah tau jalan cite dier camne!!leh agak dah!! hahahahaha
lgpown bace buku nie menajamkan lagi daya imaginasi..nanty kuat berangan lagi!!hehehe
tapi pe yg kecewanyer kalu ader cite yg dibuat dari buku,tapi jalan cite dier lari!! senong example nyer HARRY POTTER 4 tuh!! laen dari buku!! ish3.... imaginasi aku describe cite 2 lagi hebat dari pe yg dihasilkan!! takpe2..aku next director HARRY POTTER new generation!! hehehe..tunggu jerla..

senarai buku PTS:
  1. 40 lukisan hati
  2. abang adik dan kasut
  3. amnesiac
  4. hero assyria
  5. bergaduh dan menari
  6. budak psikik
  7. budak psikik (dendam havignas)
  8. budak psikik (gerak hang tuah)
  9. cili padi
  10. curahan cinta niagara
  11. dafodil untuk insyirah
  12. dear yayah
  13. elegi tupai dan sepet
  14. futsal
  15. impian bintang
  16. irfan
  17. istana tinggalan
  18. janji anak yatim (J.A.Y)
  19. jejak kuasa alam
  20. kaki bola
  21. kembar terpilih the series
  22. my angel
  23. my hero
  24. nohan
  25. nur wat gemini
  26. rahsia firdaus
  27. sepasang mata itu
  28. tabik cikgu
  29. pengembaraan suzaimi
  30. dear yayah 4
  31. cerita satu impian
  32. melah melia
  33. melah melia 2
  34. lembah angin
  35. aku mahu buli
  36. sarah dan kasut tumit tinggi
  37. sarah dan anting-anting
  38. ros oktober
  39. tak bisa memilihmu
  40. aku mahu teman tapi mesra
  41. sarah dan bunga mawar
  42. perang kucing
  43. kotak rahsia Ismah
  44. ketua bilik LA101
  45. remaja ptone 2008
  46. emilda
  47. doa untuk aku
  48. budak psikik- dendam puteri Aisya
  49. di mana abang saya?
  50. pelangi kasih
  51. my secret
  52. impiana
  53. siapa aku?
  54. haura harry
ader lagi tertinggal??hehehhe

0 comments :