Saturday, November 29, 2008

biar betol

biar betol mak aku nieh!!
aku dah kater aku nak g jual buku so aku nak g genting nanty takyah mintak duet dari mak aku!!
ish3...
mak aku tadi bagi 50 hinggit...adoi...tu tak masuk lagi makanan nak bwk sane!!
ish3..merepek..bayangkan!!
breakfast kalu kat perhentian tuh ingat murah mcm kat kedai mamak ker??
mak aku nie macam la tak penah breakfast kat R n R!!
merepek tol...
pastu lom pikio lunch agi..nie pown dinner rasenyer makan meggi jerla..
kalu esoknyer blek awal pagi tak kesah..nie pagi lepak agi kat genting tuh..
breakfast gamaknyer meggi lagi la..
then nak g lak jalan2 KL.....
adoi.... tuh lom agi masuk ader nak shopping2 ker..dh ah mega sale skunk
ish3......
lunch KL mesti mahal!! kene jimat nieh!!!
pastu blek malam!! mesti la blek perjalann yg membosankan!!aku biasenyer lapo!!
DUET LAGI!!!!!
adoi...nape duet susah sgt nak diperolehi??
ish3..

Wargh!! banyak nieh jer duet aku!!pokai!!!!

0 comments :