Friday, August 29, 2008

MERDEKA BEB!!!!

huhu.......
tanggal 29.08.2008... same ngan konsert avril lavigne tuh...
hehehe... sekolah aku pown wat musical merdeka per...
kitaorg ary nie ader penutupan bulan merdeka...best giler beb!!
enjoy la... kitaorg berarak terjerit2 bagai nak rak..nyanyi lagu kebangsaan yg pelbagainyer....
sakit tekak doh!!! pastu kene nyanyi tuk persembahan lagi...penat....

mase berarak kitaorg la kelas blakang skali.... trok tol.. last2 kitaorg menang tempat ke-5 bagi kelas yg bersemangat something like that...
huhu..monitor kelas memang semangat giler....semangat nak menang la katakan!!!!!hahaha...
erm.. k la tuh dapat gak tempat kan!!!mase kitaorg dah sampai sekolah tuh leh plak le si KIRU sowh kawad... kelakar jugak la...tapi wat jerla....nie kali terakhir aku sambut merdeka kat sekolah pown.... masuk jer dewan terjerit2.. mcm pe jer..mcm monyet pown ader gak!! wakaka....

m... pastu dalm dewan dengo cikgu baca perutusan n bla bla bla..... hehehe....
balek perarakan jer badan aku panas blek..demam lagi.... aduh...leceh tol!!!!
mkn ubat jer...bosan nyer!!!!!
then kitaorg nyanyi2..aku n ecah jerit2 nak bagi abehkan suara!!! hahaha...... tapi still ecah banyak jerit dari aku...

lepas rehat kitaorg kene wat persembahan coz kitaorg menang pertandingan KOIR (Naib Johan jer pown)..hahaha... pastu penyampaian adiah.... well satu jerla nak tuleh... CONGRATS TO 5 DIASY COZ MENANG SLIDE SHOW....
erm... pastu lepas persembahan yg ROXX dari junior aku (FORM4).... kitaorg semua kene nyanyi lagu2 merdeka..n as usual kelas aku OVER gile... terjerit2 nyer.. terlompat2nyer.....
mcm circus pown ader gak...... tapi best per...kitaorg menari2.. and of course budak india yg OVER... tapi last2 satu kelas join skali......
at the end kitaorg PARTY dalam kelas..makan jer.... ish3... aku pown tumpang la skaki walaupun tak sihat sgt...
n of course tekak aku dah sakit nyanyi banyak giler..... well semangat over la plak taun nieh coz last year katakan!!!!
anyway what important is I have great time la.........

GO2 ORCHID!!!!