Monday, July 21, 2008

erm...yeah dapat makan donat


m.....camne nak mule yek... once upon time........ hehehe....guro jew...
erm... ary nieh sekolah cam bese... happy lagi takyah dengo cikgu2 membebel kat perhimpunan!!!
assembly kejap jew!! best bangat...
then cikgu +math tak dtg!! wakaka!!
best....tapiiiiii.......banyak plak work cikgu bagi....

bi plak wat debate..nervous gile coz kumpulan aku yg terakhir!!!
wah2... akhirnyer kumpulan lawn yg menang!! kitaorg isi tak kuat nak tentang dema habis habisan... bak kate cikgu bi akuh "kasi taruh jer"....hehehe....


tah nape mase sej plak....aku tak ngantok pown!! wakaka!! tapi tetibe aku kepingin makan donat mak aku...tak sabo nak blek dah jumpe mak aku sowh masak donat!!
hehehee

herm....ape lagi yek..... ary nieh pown tak banyak umwork.... happy banyak mase terluang..

pukul 5 mak masak gak donat yg gebu tuh!! sedapnyer....oh donat..ko lah santapan akuh!!!
oh donat!! aku sayang same ko!!! wakaka...dah tak waras agaknyer akuh nieh

p/s: mase kat sekolah tadi ader pengawas wat spot check!!! hahaa!! glabah semua org!! erm... mase pengawas check beg aku, pengawas tuh jumpe flexible ruler....pastu dier gelak2 plak tengok flexible ruler aku yg dah uzur tuh!! kureng tol......( aku kegewatan ekonomi...tak mampu nak beli baru,sesape nak derma kan???)
sekbaek aku kenai ko!!! kalu tak!! hehehe!! mahu ku cili mulut tuh!!
wakaka...cam brani pown!!!!!

k..pepe pown ary nieh memang enjoy.....coz dapat makan donat mak yg gebu kalah dunkin donat!!!wakakaa


enjoy donat nieh,,,,,

2 comments :

  1. syarifah adibah bt syed mohd said...

    perghhh
    sdap beb donut!!!
    gile.. slrrppp!!!
    ehehehehe

  2. h@na said...

    jemput makan skali!!!
    nanty aku kirimkan kat ko k